lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Till och från jobbet i bilder.... ;)

Av Lena - 24 februari 2010 20:52


Behövde inte ha någon reflexväst på mig i morse, var ju ljust ut och klockan var inte mer än 7.00...Så jag trodde att jag gått upp fel tid......men nej då det var rätt......

Jag tog upp kameran fast det var -16..... blev ju lite kallt om mina fingrar men var gör man inte för att förgylla bloggen med lite bilder från underbara Årsunda..... ;)        


  

Det märktes att det var onsdag, för då är det sophämntning....dom står i långa rader... dom önskade mig God morgon allihopa.......

Ser ut att det blir en underbar solig dag....  ;)


  

Till o med soptunnorna är insnöad denna härliga vinter.....  ;)

Är framme på jobbet efter ca en kvarts promenix, så skönt att gå varje morgon...man vaknar då, förhoppningsvis....  ;)


Så här såg det ut när jag gick hem......


  

Det blev en soligt och helt underbar dag med ca -8 under dagen....


  

Så mycket snö vi har fått i år, själv tycker jag att det är väldigt mysigt...


  

Såg den lilla söta månen komma fram, fast klockan bara var halv 5.....


   

Nu så är jag hemma på min gård....


Skynda mig in i värmen nu då..... 


Kramizar Lena 

  

 
 
Jenny

Jenny

25 februari 2010 00:48

Tack för promenaden i Årsunda!
Vitt och grannt är det överallt nu. Och va härligt det lät att få sej en sådan där morgonpromenad varje dag!
MÅSTE man inte så blir det ju inte heller av att man drar på sej kläderna och traskar ut i ottan....tyvärr.

Här åker hundarna i trädgården och får morgonkissa själv nämligen...medan jag står inomhus och glor i fönstret. I morgontofflor och med en kopp kaffe i handen....*flinar*

Morgonpigg? Njae....

Hoppas morgondagen blir lika fin!
Kram, Jenny

http://varietasdelectat-jenny.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards