lenasfotoram

Alla inlägg under maj 2010

Av Lena - 31 maj 2010 20:15


......på vadå undrar ni säkert :)


Jo, jag satt på mig min bikini när jag kom hem, var ju så varm o skönt


DET SKULLE JAG INTE HA GJORT

 

Antingen så har den krymp eller så har jag växt.... !!!!!!

och jag anar det sista,

FÖR JAG SÅ UT SOM EN FLODHÄST

 


Det var inte vackert kan jag säga

Det dallrar överallt, låren, magen..ja allt....

Gungar jag på kroppen så tar det minst en kvart innan det stannar....dallret alltså

Inte kul :(


GRÅTER INBORDS NU  :(

Men jag får ju skylla mig själv, felet är ju mitt bara mitt

OCH

Det är ju det som är det jävliga

Ingen att skylla på  :/

 

Så det blir till att börja träna

och

äta mindre med mat

inga kakor o godis....


Så nu har jag gjort mitt första men inte sista pass på en timme..

fortsättning följer i detta ämne...


Kramizar "Flodhästen" Lena











   

Av Lena - 30 maj 2010 18:18



 .....när Alla har åkt hem och dom tog Thea med sig !!!!!


Nu skulle jag behöva ha Helg !!!!!

Skoja bara, härligt vi haft lilla tjejen och vi....


Hon sov nästan 13 tim i natt med !!!!!! Helt otroligt... siken tjej ;)


Var till Svärmor på f.m och fika.... och kollade in Hunden Hugo lite


  

Tuff hon har blivit..... Hon ger honom lite mat, nästan så hon tänkte stoppa in den i sin egen mun  ;/


Även Jag blev firad av barnen..... En Chokladask med hjärtan och en Triss av Dotra...och jag vann 50 kr på den ;)

Tackar jag för...

En VIt Ros av Sonen med fru, som jag ska ha på altanen i en fin kruka så småningom.... Tackar för detta med....  ;)


Solen har varit framme idag och varmt har det oxå blivit... Nu så har sommaren kommit eller ?!?!?


Nu så har staketet försvunnit från en del av altanen

Slut solat naken nu då !!!! hahahaha

Men det kommer väl upp ny så småningnom - vem har bråttom !!!


Nu ska jag bara sitta i soffan och kolla runt på lite bloggar...


Kolla gärna in min andra blogg.... Fototriss denna vecka är Prickigt . . . .


Lenasfotoram.blogspot.com


Trevlig kväll, Kramizar Lena

 

 

Av Lena - 29 maj 2010 22:02



....... kommer jag nog att göra inatt, efter en dag med lilla gobiten,

som sover sen länge...Utan Att Kasta Nappen I Golvet Leken.... ;)


 Vi har haft en underbar dag idag trost regnet, var ute flera korta svängar...


Här har vi hämtat lite rabarber, som hon tyckte var surt, synd man inte han knäppa kort då...men det åkte ut fort iaf.... HAHA

Men rabarberpaj gillade hon ;)


  

Hon tyckte nog det var konstigt med huvan, såg lite förvånad ut när det regnade på huvudet... för det låter ju lite konstigt då... ;)


  

Inte lätt att fånga henne på bild, så det blir när vi äter...sitter iaf stilla liten stund då... Här är maten viktigare än att kolla på mig.... 


Ha en fortsatt trevlig Lördagkväll


Kramizar Farmor Lena

Av Lena - 29 maj 2010 08:55


 ...iaf hos mig..  :)


Fast den lilla sover än, hon är ju helt makalös....somnade halv 9 igår kväll efter lite

Kasta Nappen på Golvet Lek ;)

Sen har hon sovit, och sover än och kl är snart 9

Så jag bara sitter här och väntar...


Gårdagen blev såååååå mysig vi fick några timmar iaf...

Hon kom till mitt jobb...vid 16 tiden...

Såg ut som ett riktigt dagis barn med ny fin ryggsäck på ryggen..

Ha ha, Hon travade in på gården som hon inte gjort annat...

Tog slut på barn ganska fort, så hon fick följa med mig runt och låsa och kolla allt

Som man gör vid en Stängning.....

Vi gick sen ner till Strandbaden, satt och åt en banan på stranden

och hon satt stilla !!!


  


Sen gick vi till lekparken, men hon var lite för kort i rocken, kom inte upp på stegen till rutchekanan...

Men det var ju roligt ändå...För just Henne räcker det med att ha 2 stenar i handen...och gå och gå och gå...då är hon nöjd...

  

OCH HEJA PÅ FOLK 

Många att kolla in på Campingen och heja på, alla var så trevlig och pratade med henne... ;)


  


Otur hade vi för det regnade på vägen hem så vi blev lite blöta.... ;/

Åt god mat när vi kom hem ;)


  

Lekte vidare, för hon vill ju INTE sitta stilla, knapp när hon åt välling...

Det var några timmar med Thea igår...


Ny dag och idag Regnar det ju !!!!!

Men tur det finns kläder, så vi ska ut och hoppa i vatten pölar...


Trevlig Lördag på er Alla

Kramizar Farmor Lena




Av Lena - 28 maj 2010 08:21


....Vad jag har längtat efter denna helg....    

För hon ska stanna ända till på Söndag !!!!!


Jag ska snart till jobbet, jobbar sent men hon kommer dit, så hon kan få leka lite med några barn först...Hon gillar Stora barn....


  

Fredagmys ikväll då.....och Lördagsmys och  Söndagsmys...   


Tror ni Fattar........  ;)


Kramizar Farmor Lena

Av Lena - 27 maj 2010 20:58


 ......ligger bara 10 minuter på cykel från mitt hem....

Här tillbringar jag de Soliga dagarna på Semestern

ihop

med en hel del folk, brukar vara ganska fullt här då....


    

Det är är i ena ända av stranden, som är barnvänligast...långgrunt och bara sand inte några stenar.... Kallas Lund....

Men hela stranden heter Strandbaden, Gästriklands riviera...2 km lång.

Slut på Reklamen....


  Har faktiskit inte fattat men det är bara 6 !!!! Veckor kvar till Semestern, och då hittar ni mig här sittande i en solstol och matsäcken med...om solen skiner då förstås...


Kramizar Lena

Av Lena - 26 maj 2010 19:27


Oj, va man kan må dåligt, och vara pigg ändå!?!?!?!?

Sjuk för att jobba....

men

för pigg att vara hemma....om ni fattar !!!


SÅ.... Var det i morse, åkte iaf till jobbet...

Men jag tror att nässprayen gjort sitt till, blev bättre o bättre under dan

Rastlös faktiskt !!!!

Har ont nu med, men inte lika som igår...

Så det går nog åt rätt håll

UTAN Penicellin....Skönt !!!!


Vackert väder har vi haft idag och har än....

Solen skiner men det är inte så jätte varm än...

När tänker värmen komma då??!?!?


Nä nu ska jag kolla på TV:n.... Tevlig kväll alla....


Kramizar Lena


Av Lena - 25 maj 2010 18:40

  

....för jag mår inge bra alls...    

sååååååå trötter, ont i huvudet och i kinderna...

 röd igen om min lilla kind, samma som jag hade rosfeber i förra året i sept....

det vill jag inte ha igen...

Funderar stark på att vara hemma några dagar...

Få se hur jag känner det i morgon bitti......    

Det får bli en kväll med nässpray och Alvedon

och inlindad i en filt....och tidigt i säng....


Vill inte vara sjuk för på fredag ska ju Thea komma........

och sova kvar tills på Söndag...



Kramizar Lena



  


Ovido - Quiz & Flashcards