lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Äntligen !!!!

Av Lena - 20 september 2010 21:22


.... Nej då, jag har inte vunnit på lotto !!!

Jag har

varit på en timmes promenad med en kompis, så härligt...  :)

men jag tog en på rasten på jobbet oxå...

Allt eller inget !!!!


    

På G nu då eller ?????


Klart jag ska fortsätta promenera varför skulle man inte göra det...  :)

Jooooo...

för "han" "den" eller "det" eller va det är i hjärnan som hela tiden säger

att det är ju så skönt och varmt och mysigt i soffan ju !!!!!

Men "han" "den" eller "det" Ska jag nu försöka besegra !!

Vet bara inte riktigt hur???

Någon som vet?????


Kramizar Lena

 
 
annica johansson

annica johansson

21 september 2010 04:55

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Har själv tampas med denna och har gett upp =)))

Men lycka till, det gäller att va stark och envis :)

http://annicasdjurliv.ploggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Skapa flashcards