lenasfotoram

Alla inlägg under januari 2011

Av Lena - 31 januari 2011 19:01


...Men dessa alla

Utvecklingssamtalen !!!??

Som skulle varit klar före jul....  ;/

Men bättre sent än aldrig....    ;)

I dag tror jag att våren har kommit till oss    

iaf när solen tittade fram...     

Den värme så skönt.... på f.m

Blev sen lurad när jag skulle gå hem....kallt och blåsigt ;(



Till och med jag tycker faktiskt det skulle vara kul nu med vår....!!!

Har aldrig frusit som jag gör nu.... konstigt !!

Jag går ju med fleecetröja på jobbet... ännu mera konstigt !!

  


Nä, nu så ska jag.... !!

Inte göra någonting alls ;)

 

  

Min Röda tulpaner som står på mitt köksbord ;)


  








Av Lena - 30 januari 2011 14:53


Tänk va smart man va förr....

som bara vilade på Söndagar.... gjorde ingenting !!

Tror jag ska införa samma "regel" igen !!!


Igår så tog jag kameran med mig på promenad...

Solen lyste så fin och med va det blåste !!

Inte kul, frös sen hela eftermiddagen när jag kom hem !!


  


Var till Wallis.... igen då !!!!

Var ju ett tag sen nu, före jul.....

Men jag undrar bara var

ALLA Årsunda bor tagigt vägen... ???

men vi som var där tror jag nog hade kul iaf, jag hade det....

Många satt kvar och pratatde...eller många o många !!

dom som var där då...långt efter det tagig slut !!


Så idag så tar jag den där vilodagen....

Pigg idag fast jag glömde dricka vatten igår ??

undrar hur det gick till.....  ??

Blev några vin glas då, som några följde med spänning på f.b

eller inte, glas alltså... he..he.. !!!!

 Så nu så är det en månad till nästa gång....!!!   ;)

Mohahaha ;)



Idag igen

gjorde jag mat från ett av recepten som jag sparade på,

 jätte gott var det

så jag gör nog detta flera gånger !!


  

Kyckling, potatis och grönsaker i ungen....

gott fast det var lite suddig !!!

Mohahaha ;)


Nä, ska nog snart

kliva upp ur soffan och stryka lite tvätt !!

Tror jag.........................!!!



Trevlig Söndag !!



  





Av Lena - 29 januari 2011 09:27

  

Igår kväll, så kom Dotera efter oss ??

Saknar hon oss redan eller ???

Nä, skulle inte tro det... !!!

Hon ska till Kungsberget, idag ??

Utan mig ?????

Så det går ju bättre att åka med brädan och den hade ju hon här då......

Sen hade hon mig sig en "liten" hund !!


som hon brukar ha ganska ofta.....

 Otrolig snäll till och med jag vågar ju fram och knäppa på den "lilla"  vovven !!

Mohahaha ;)

Kollade ju inte ens på oss, han kollade efter henne hela tiden, när hon sparng runt och letade efter sina saker....


Lördag !! 

Dennna vecka har gått i samma tecken...

gått och lagt mig tidigt, så även igår fast det var Fredag !!

Men vad jag sov i natt..... inte varje natt det !?!?!?



Tror jag börjar bli förskyld med....

börjar med samma sak jämt och sen så blir det inge mer...!!!

anntar att det är så igen då ;(


Idag ska jag ta ner "julgardinerna" i köksfönster...

det är inga tomtar på dom, man kan ha dom länge om man vil..

blå/röd ruting....

Men nu så sätter jag upp mina vår gardiner.......

blir lite ljusare då...


Hittar nog på något annat oxå.........


Ha nu en trevlig Lördag, ska jag ha iaf  ;)


  








Av Lena - 28 januari 2011 19:22


Liten nostalgitripp.....  ;)

Några år sedan man var där senast...lite större nu !!

Fast då som utställare.... Kul eller hur Inger ??


Kanske inte så intressant detta men, den nya toan var då väldigt vacker !!


  

En hel vägg med blomster - dom var inte riktiga !!


  

Haha, säger jag bara !!!


  

....Något bättre !!!


  

Snyggt målat kan man påstå !!


så otroligt mycket Mc:ar....

Knäppte på flera dom kanske kommer en annan dag,

 var lite svår att knäppa, mycket folk överallt...


Men nu så väntar jag till klockan blir 20.00 så mitt

Favorit program börjar....


Önskar Alla.....

En Trevlig Helg !!!


  

Av Lena - 27 januari 2011 18:05


Det ni ;)


Jag har tagit semster i morgon, Nice ;)

 

Ska åka ända bort till Stockholm....

Dotera och Sambon ska oxå med....

Fikat och färdgodiset är inhandlat !!!  ;)


Undrar ni var jag ska ???

Nästan så jag gör samma sak...!!!

MC mässa !!!


VA...... ???

Jo, ni hörde rätt...

 Jag på en Mc mässa som knappt gillar dom i garaget !!!!

Men dom kan iof vara snygga att titta på ;)

Men kul att göra något annat och så är ju kameran med...


Nu så kom hämt maten hem...

Inte pizza då ;)

 

  

 

 




Av Lena - 26 januari 2011 17:06


Hur kan man vara såååå jäkla trött !!


Så idag blir det faktiskt ingenting vettigt alls på denna blogg !!!!  ;/


En middags lur tog jag iaf när jag kom hem....

NICE !!


Ska nu försöka ta mig till ICA !!

Mycket kläder, såååå kallt ju ;(


Blir nog en tidigt kväller i kväll igen...

sen är det bara en dag kvar för mig att jobba !!


Ledig på fredag då ska sambon, dottra och jag till Stockholm

hoppas att jag inte är så trötter då rå !!!


Äsch här kan man ju inte sitta, trevlig kväll på er alla !!


  

Av Lena - 25 januari 2011 20:38


Fasiken vad jag är trötter nu.....  ;(

Är lite smått frysen med !!!!!

varit och hälsa på min pappa och köpte med mig lite mat....

han blev så glad så...

Ingen feber idag, och såg pigg ut iaf !!

Han fick utgångsförbud..

Ja, inte av mig då utan av sin särbo !!!!

haha.....

Dom skulle åkt till Åland i morgon, men nu åker särbon med en kompis istället

han hade nog villja åka, det lät ju så !!!

Men det går ju flera båtar !! ;)


Sen blev det prat om hans 90-års dag i sommar !! ;)

Han tyckte min idé var bra... ;)

Låter bra det, bara att fixa det sen då !!! ;)


Tidigt i säng i kväll igen då.......... !!!


  



Av Lena - 24 januari 2011 21:02


Ja, idag blev det en lång dag.....!!


Jobbet började 6.30 - 14.00

Hem en snabbsväng

16.00 - 19.30 Möte på jobbet !!

Gick redan 18.45 för ett annat möte

19.00 - 20.30  Möte om Årsunda !!


Kan påstå att jag är trött nu och lite lätt hungrig !!!


Till råga på allt så får jag reda på när jag kommer hem

att min gammla pappa ligger med 39 grader feber

blev allt lite orolig nu då :(

Åker dit efter jobbet i morgon..........


Snart tror jag sängen vill ha sällskap !!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards