lenasfotoram

Alla inlägg under februari 2011

Av Lena - 19 februari 2011 19:05


Idag händer det ;)

Vi tänkte åka till Kungsberget....... NICE !!!


Åkte det är 25 gradet ute !!!!!!!!!!!!!!!

Men jag och sandra åker ändå !!


  



Trodde inte att det var så många som var där när det var så kallt..

fast här ser man inte så många...  ;)


  

Så här såg det nu vi "våran" bron...


  



Av Lena - 12 februari 2011 18:11


Vilket väder vi har här idag ;)

Men det vet nu ju !!!!


  


Ha en trevlig Lördag kväll ;)


  

Av Lena - 11 februari 2011 20:33


När jag och Thea kom hem från dagis

så var det kanske ganska mycket snö vid våra

uppfart !!!


  

Fick bära in Thea till halva stäckan, sen tog jag vagnen och

försökte att göra en väg !!


  

Det var inte så lätta att gå....

Tur dom kom på att vi måste ha en pulka !! 


Hoppas ni har en bra helg.... ;)


  

Av Lena - 10 februari 2011 21:02


 I morgon så kommer hon......  

Då kan vi åka pulka på lördag eller nåt... ;)


  


  



Av Lena - 10 februari 2011 17:07


Klart jag vill jobba................


Men inte så här...  ????


Kan inte förklarat var det är fel för mig.......


Någonting är det iaf..... ???


  



  

Av Lena - 9 februari 2011 22:16


Varför ska man ha ledig för !!!!???


När man kan jobba !!!!


Här kommer en bild från Sälen

då jag hade semster för 1 år sen...


  

Fan.....vill tillbaka dit ??????????


  



Av Lena - 8 februari 2011 19:28


Äntligten färdig med alla samtal !!!!  ;)


Tror inte jag slutar tidigt i morgon eller.... ?

Nej, då det gör jag inte............................

Jobbar 7.30  - 15.30

Sen ska jag på föresäsning på kvällen... 3 tim !!

Phuuuu !!!


Sen gick jag direkt till Jimmy på kaffe och kaka...

han idag fyller han 30 år - kalas blir i sommar -


  

En lite bild från ifjol när vi var till sälen dotra och jag...

Ett år sen nu då.....   ;/

Längar tillbaka dit ;)


  

Av Lena - 6 februari 2011 13:28


Blev inte ett tugg förvånad !!!!

50-års festen som vi var på igår kväll...


  

En fin röda matan var utlagd.......................... !!!


Kan bara var han vi var till som kom på sånt !!!

Men vilken fest....

70 pers  ;)

Men det var ju från kl:13 - framåt..

så alla inte var där samtidigt !!!!

Vi kom vid 16 tiden och vi hade chaufför !! ;)

och kom hem i morse halv 4 !!!!!

? ? ? ?

Många vänner hade han och vi kände ingen....

dom de hade redan åkt hem, dom vi kände alltså !!

tror våran chaufför oxå hade roligt !!!

Jag drack whiskey som jag engentligen inte tycker om

ha...ha....ha 

Sen blev det lite Ice cool, gött ju !!!

Jägermeister....!!!


s  

Där har vi 50 åringen !!!


Funderar på att ta och gå ut.....

men ska äta först....   ;)


Se om det blir nå bilder idag, ;)


  












Ovido - Quiz & Flashcards