lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Hälsocentralen i ett nötakal....

Av Lena - 21 april 2011 16:25


Provtagning !!!!!


När jag fick min kallelse till Levaxin som jag ta på hällsocentalen

så får jag, att jag ska vara i JÄRBO !!!

och vara på Torget.... ;/


Ringer och säger så till dom i går..

Blev lite fel där då...

så jag åkte till sjukhuset...

där ALLA Årsunda bor har sitt hälsocentralen...

iof kanske nyss ändrat, men det vet dom ju..

 eller hur ??


Ja, när jag kom ditt, så finns inget att jag ska ta Levaxin ???

Jo, men kolla på dom Järbo och Torget..

hmmmmmm......

Jo, där är DU ju    ;/


Är dom helt duma i huvudet...

Sen ringer doktorn på e.m måste ta om det om 3-4 veckor.. :(

Jaha..... blev visst ännu mera fel  :(((



 








 
 
Ingen bild

Systeryster

21 april 2011 17:06

Hej! Kunde de inte ta provet eller?

Lena

21 april 2011 18:02

Jo, då jag tog provet...men blev väl nå fel då.. ;/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards