lenasfotoram

Alla inlägg under juni 2011

Av Lena - 30 juni 2011 18:37


Tänk att man kan fylla 90 år !!!!!!!!!!!

Och han är ovanligt pigg oxå...


Våran kära Pappa.....   :))))

Så Syrran och Jag vi åkt in idag på räta dagen

30/6 1921 

För på Lördag har han ju lite fest då....  :))


  

fan vad jag tjatar, men det är inte så konstigt

hoppas bara att jag bli så gammla jag med.... :)))


Jätte god tårta hade vi med oss och lite blommor då...


 







Av Lena - 27 juni 2011 21:42


Oj, va mycket kalas det blev nu då...

Mycket Trevlig


  


Igår blev det ett försenat 40-års kalas

Grattis Håkan  :)

Väldigt trevlig var det iaf...

Blev bjuden på Paj... GÖTT

och sen en äppelkaka med vaniljsås

GÖTT det med...


  


Idag har det varit varmt

Kännde jag ju, blev lite jobbigt tycker jag

TRÖTTER blev jag...


  


 Men det blev bättre efter en dusch.. :)

Sen blev det att åka på

50 - års firande...

Grattis Inger..


 

Denna tavla fick hon av mig som canvastavla :)

Det är hennes utsikt från huset

tror att hon gillade den :)))


  


I morgon fira min son och hans hustru

3 åriga bröllopsdag !!

Oj, va tiden går fort då....  :))))))

Grattis till er med  :)


  


Sen så på Torsdag fyller ju min Pappa 90 !!! år

Men han har kalas på Lördag..

Fast jag tänker ta bussen in och fira honom på

Riktiga dagen oxå.....


 






Av Lena - 25 juni 2011 09:08


...På våran resan då......  ;)


På andra sidan Trollstigen är det lika fint där oxå...


Först hamnade vi i Geirangerfjorden


  

Den stora båten Hurtigrutten, kommer in här ibland in här..


Sen så åkte vi till Dalsnibba.. 1500 meter över havet...  ;/

inte lika vägar som på Trollstigen, men det var iaf serpentinvägar var det ju..


 

Här en bit upp och lite snö med då....


 

Molnen kom ner på oss...


 

Lite så här såg det ut när vi kom upp

fast en bit före såg vi INGENTIG

så då vart det lite svettig kan man säga...  :/


Fanns en affär där, så var där inne och kollade läget..

iaf det skulle bli bättre utanför...


 

Man ser lite små vägar iaf.....



 




Av Lena - 24 juni 2011 12:05


Vi har varit till Norge och kollat på Trollstigen   :)


 

Husvagnen med förstås.......  :)


  

Lite fika här då..


 

Väldigt fint var det här oxå....


 

Ser lite berg i bakgrunden....


 

Visst ser det fin ut...


 

Nu får ni även se lite Norge ni med... 


     

Tänkte inte vissa alla bilder, men här är ialla fall


Trollstigen

 

Jag knäppte uppifrån och neråt.....   :))))


 









Av Lena - 23 juni 2011 10:09


Undrar var vi har varit ???


Får ni se sen när jag har kollat alla korten...


 

Hahaha.......  Mysigt eller hur :)


 

Av Lena - 17 juni 2011 10:48


Liten Bloggpaus.... !!

Ingen ide att skriva att jag är ute och går och att mitt humör är ju på bästa humör

Det vet ni ju....      


Kan bara tala om att jag är pigg iaf ni undrar :)

Men mina muskler måste jag träna... Hahahaha


Tycker ni kan gå in och ge Cancerfonden lite pengar igen nu då


Bara att klicka på bilden....

Tackar på förhand....


 

Trevlig Helg på alla där ute..

Kommer snart tillbaka...


 







Av Lena - 15 juni 2011 21:48


Har inte skrivt på några dagar, med det händer ju ingeting här hos mig..


Igår var jag med jobbet på lite trevligheter..

Vi var till Alborgen, jag var bara med att äta mat...

så jätte gott det var...  ;)

Sen kom min dotra och hämta mig...

Vi var in en snabbis till Valbo..

Sen var jag ganska trött när jag kom hem.. 


Idag så blev det lite buss åkande igen då..

Måste ända til Gävle för att ta mina porvsvar...

Men det gick, fast jag har såå ont i benen idag...  :/


Så lite har jag väll gjort då...


 



Av Lena - 13 juni 2011 17:13


Lite regn har vi fått i dag då, men varför inte regna hela dagen eller i natt

 istället för lite då och då....  !!!??


Tog en bra promenade på f.m skönt ute ju... svalt...


ICA ville oxå ha besök, så nu behöver jag inte gå dit på hela vecka

tror jag ;)


På e.m så tänkte jag att jag måste ner till jobbet

har en ny sjuskrivning som chefen ville ha..

Provade iaf..

Dom har ju planeringsdag idag och och i morgon...

Tur dom drack kaffe när jag kom då...

undrar om jag tänkte på det innan jag gick ner eller?

Så nu är det fixat iaf...

Fick åka bil hem igen då...bra det

och så fick jag två Solroser...

 Tack Lena S.


I morgon ska jag följa med jobbet på lite roligheter...Ska blir kul

;)))))


 





Ovido - Quiz & Flashcards