lenasfotoram

Alla inlägg under september 2011

Av Lena - 28 september 2011 09:48


Var in till Sandviken och Lindex

Vad gjorde jag där då ???


Jo, jag köpte ett Rosa armand 75 spänn


 

Köpt ett DU oxå....


 


Av Lena - 26 september 2011 20:51


Detta köpte jag igår på skördemarknad i Gysingen


Jätte god svart vinbärssaft......


 

Olja..... i fin flaska



Grymt goda mackor..


 

...kan man ha marmelad på  ;)


Annars mår jag bra iaf någon funderar...

Två promenader har jag hunnit med...

En med kameran, men då blev jag lite trötter innnan jag kom hem :/

Blev lite svart vinbärssaft att dricka när jag kom hem..


Var med ner till Emil och hälsade på...

han trode jag hade gott ner i vikt...  kanske men ska väga sig ;)))


 

Av Lena - 25 september 2011 19:33


Skördemarknad i Gysingen, som jag och Inger var på

handlade lite, kommer nog i morgon...  :)


Väldigt soligt vi haft det hela helgen, så i fredags gjorde

jag en sockerkaka och gick till min svärmor och tog

en fika....


 

Gott......


Sen så vill nog inte min solros komma riktig så nu har jag satt den i vatten

få sen om det blir något


 

Ser ju fin ut änndå...


Sen så har vi några "grabbar" eller gubbar eller vad det heter.....

 

Behöver nog inte berätta vad dom heter, med dom är bröder ialla fall....

 med de hade roligt ialla fall...


   

Av Lena - 21 september 2011 18:56


Så på e.m tog jag min kamera med mig på promenad..

Gick inte så långt..


 

  Här ser ni ju inga rådjur eller ???


 

Sen kan man ju zooma till man ser Rådjuren... Härftig va !!


 

Man kan även gå lite nära med..


 

Inte min, men jag har gott förbi den varje dag... idag så fick jag den på foto..


Blev sen bjuden av svärmor på kaffe... tog då denna bild från vårat äppelträd


 


 



Av Lena - 18 september 2011 17:39


Blev inte dit vi tänkt, men vad gör det tar det en annan gång då..


Vi var till Stjärnsund, Kloster, Torsong, Borlänge där var det Markand..

sen var vi till korsåbruk....


 


 

Står en bit bort, är min nya teleobektiv   :)


 

En Åsna har jag inte en aning att jag skulle se idag...


 

Hej, kanske kommer flera bilder en annan gång..


 





Av Lena - 15 september 2011 17:06


Nu har min pappa varit till Åland, igen     ;)


Jag samlar på flaskor !!

Men dom måste vara SMÅ och ser helst ut som det stora flaskorna.

Denna gång var pappa säger på att jag inte hade någon av flaskorna

och det hade jag inte..

behövde inte ens titta...


  


Ska snart sätta upp dom tillasammas med de andra

    

Börjar nog bli 200 stycken.. eller flera :) 

Och så är det sprit i dom oxå....


 


Av Lena - 14 september 2011 21:13


Denna omgång är inte lika starka som föra gången som jag åt denna,

det var nog därför som jag inte fick åka in förra veckan..


Men nu så är jag på gång med en 5 dagar igen då

får se om jag blir ännu piggare som föra gången

Mohahaha


Idag har vi varit på svärmors kalas

86 blev hon då

och alla mina barn var här... såååååå mysig 


    



 




 



Av Lena - 12 september 2011 20:01


Var in och kollade på mina blodvärden.. som inte vara bra föra veckan

hoppas att det är riktigt så jag kan börja äta "piller" igen..


Min dotra har nu flyttat till en större lägenhet

med en kille och denna Stella


 

Sååå söt... hon följer med Sandra var hon är går...


Sen har jag en bild, så ni för gärna gissa va det är

 

Lite Marco..


 

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards