lenasfotoram

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lena - 30 oktober 2011 12:24


http://www.coolstuff.se/tag/Fars-dag-present


Nu är det den här bloggen som gäller....  ;)


Har inte varit med på ett tag, orkar inte.....   :/

Men nu ska jag ska jag väl försöka iaf....


MANLIGT





 




   

2 MC......... Detta är väl manlig eller ???


Kramizar Lena


Av Lena - 30 oktober 2011 08:04


Hoppas att ni kommer igång att flytta TILLBACKA klockan !!      


Nu har jag fått min mössa som jag skickade efter på

UNG CANCER på f.b


 

fuckcancer = Sant det, j-la sjukdom 

Väldig fint igår, tog faktisk en lite lång promenad med kameran med då...tog tid, tror jag somnade i soffan när jag kom hem  ;)


 

Snart börjar det på vinter eller???


På e.m kom det två små tjejer till oss, den minsta ville inte sova så hom var vaken hela tiden

och jag och Thea och gjorde, tågspåret som hon gillar...


Vi var ute en stund först...


 

JA VILL INTE SOVA JU....... !!!


Så söta dom är bägge två...    mina små tösabitar...


Kramizar Lena





Av Lena - 27 oktober 2011 12:23

                                                  
        



                                                  
                    


inte annars heller såååå det såå.....


Kramizar Lena

Av Lena - 26 oktober 2011 11:08


I kväll har vi ROSA på oss eller hur.......................... mellan kl 20 - 22  ;))


                                       


Svensk galaunderhållning från 2011. En kväll av både glädje, hopp och allvar blir det när Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj intar Norrköping. För åttonde året i rad direktsänder TV3 Rosa Bandet-galan.

Så sätt in lite pengar på mig eller någon som ni känner.........    


                                                  
                  Kramiar Lena

















 



Av Lena - 22 oktober 2011 20:09


Idag så hamnade vi i Orsa Björnpark....

Gick där i nästan 3 timmar, skönt väder men jobbig upp och ner

så jag lära vila lite ibland då.....


En liten sak om inte ville gå och lägga sig än...


 

Svårt att knäppa genom stängslet... han var väldigt söt..


 

Snöleopard


 

Tiger så randig och fin...


 

Vill inte titta på oss....


 

Tur jag hade köpt ett bra objektiv...


  

Leopard, sååå fin tycker jag...


 

STOR isbjörn.... Ja den var enorm stor...


 

Lodjur som bara gick fram och tillbaka vid staketet, men jag han få bilder ändå..


 

Vargen ser ju ut som en hund, det var många såna... jäkligt fin bild detta här ;)


 

Stort mysig ställe dom hade..


Sen när vi skulle åka hem så såg vi denna efter vägen


   

Han stog alldeles stilla och så kom det en Räv...

Men den han jag aldrig knäppa...


Min härliga Lördag med Sambon...


 


Av Lena - 21 oktober 2011 15:36


lenasfotoram.bloggplatsen.se


Den andra tänker jag ta bort..


LENA

Av Lena - 21 oktober 2011 13:51


...få följa med på min promenad...

så på med skorna och vantar oxå...

Nu går vi.....


 







 


 


   



 


  


 

Håll hastigheten bara !!!


   


 


 


   



  

Synd att den var så liten, för nu är ni väl trött om benen !!!


Ha nu en trevlig helg....

I kväll ska HELA familjen spela bowling... Skit kul ju.....   ;)))))


 

Av Lena - 20 oktober 2011 18:48


Ja, nu ska vi se vad jag har gjort idag......


Så här såg foten ut från början 


 

Sen såg det ut så här, bara vitt och en ny fin skärm...


 

Såg ut så här när jag köpte den hos Anna-Lena


Svart sååå snyggt !!!


 

Äntligen blev det mörkt så jag får tända dom


 




Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards