lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

1 advent helgen

Av Lena - 25 november 2011 12:35


Denna vecka har inte varit så bra.....    : /

Blir så ibland, har lite ont i halsen, haft det några dagar nu,

tänkte gå till Wallis i morgon om halsen inte ställer till något  :(

På Söndag är vi bjudna till Theas o Wilmas.......

 Mormor och Morfar, Trevligt !!


Nu har jag bestämt att jag ska köpa en dator för penagarn jag fick för 25 års arbete..

och att jag ska få följa med på julfest !!   ;)


Just nu håller vi på med tvättstugan som jag började med för länge sen

men det har kommit lite i vägen kan man säga.....   


Nu är det ingen som ser att jag tvättar, jo lyser gör det ju..


 

Sen sitter det en fönsterfilm på fönstret då, inte se in och inte se ut....


 

Det är ljusblått på väggarna och alla detalejer är mörkblått...men jag börjar nog med att göra rent eller ??


Man blir glad när man gå ner dit... men kort kommer när det är klar...


Nä, nu ska jag äta lite, få se vad e.m har ett erbjuda..

ZZZZZzzzzzzz  eller nåt ??


Kramizar Lena









 
 
annica j

annica j

25 november 2011 14:44

Låter ju inge roligt med den envisa förkylningen :( Krya på dig! Håller tummarna att du orkar gå till Valles.

Snygg film till fönstret! vart har du köpt den?

Ha det gott...

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

25 november 2011 19:10

Tackar.... Bredvid f.d klaras, massa färger är det där.... Lena

 
Ingen bild

Systeryster

25 november 2011 16:28

Vad fint det blivit, minns ju hur det sett ut en gång. Blått - dina färger. Jag minns att jag köpte ett par blå örhängen en gång ....... Minns du? Nu är det snart första advent men inga ljusstakar är uppe i det här huset, en julgran står därute det får jag vara glad för!
Hoppas att du kryar på dig så du kan gå på Wallis. Men var rädd om dig lillasyster. Väderrapport fredag kväll: en klass 2 varning är utfärdad. Men ingen snö i sikte och ingen blåst heller. Det kom en stormvind från fjällen då vi var i Strömsund men den försvann lika fort som den kom. Nästan spöklikt. Från kav lugnt till att trädenkronorna nästan nuddade marken, svisch så var det borta. KRAM

Lena

25 november 2011 19:12

Ja, visst det är ju jag som har bestämmt färgerna.. Haha

JA då, dom blåa örhängerna har jag kvar.... ;)

Oj vilket blåsväder ni har..kan lova att det var spöklikt...

Kram Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Skapa flashcards