lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

6 ½

Av Lena - 30 november 2011 09:27


Fick lite främmande på f.m

precis när hog gick så fick jag ett

anfall igen ????

Var vanlig, tycket att jag kännde hur jag inte andas riktigt

Nä, nu dör jag.......  :///


Jag kunnde ringa Kurt, men jag kunde inte prata....

och satt några minuter, fick inte kroppen att fungera + att jag inte andas riktig...


Fick upp telefonen och Kurt han har hört i telefonen att jag inte kunde andas !!

Så han åker hem och Eva kom över och ringde ambullas..

sen kom jag tillaka, fast prata kunde jag inte,,, jag kom in till Gävle så kuinde jag pratat bättre..


Sen blev det 6½ på Akuten !!!!

och jag blev "normal" igen...


Efter alla blodprov och rönten... sen var det bara att vänta....och vänta...


Sen var jag bra igen, så vi åkte till Sandra och Kristoffer och

K fyller år och Fam Hansen var oxå där...

Var trevlig, var inte där så länge...


Men idag mår jag bra så ni vet !!!

fast lite oroligt....

Sambon är hemma  ;)


Kramizar Lena




 
 
Ingen bild

Marita

30 november 2011 12:20

Fy så otäckt Lena. Skönt att det gick över.
Kram!

Lena

30 november 2011 18:45

Tackar....

Lena

 
Ingen bild

Storasyster

30 november 2011 15:24

Ja lilla gumman, det finns inte mycket att säga. Bara jävlars jävla skit.............. I all oändlighet. Skickar miljoner kramar till dig och Kurt. Kram kram kram kram kram kram kram kram

Lena

30 november 2011 18:47

Sickar tusenkramar till er oxå...

Lena

 
Maria H

Maria H

30 november 2011 17:46

Lena, Lena - vad mycket du får stå ut med...önskar dig allt gott och hoppas du får må bra nu. KRAM!!

http://mariacreadiem.blogspot.com

Lena

30 november 2011 18:48

Tackar så mycket för alla Kramar... Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards