lenasfotoram

Alla inlägg under december 2011

: /

Av Lena - 22 december 2011 20:12


 Fy fan.............................................


Dåligt besked.....  : /


Hjärntumör har växt..............................................
.....


och vi skulle ha en god jul  : //

 

i Januari ska vi träffa läkaren och då får vi redan på vilken medicien jag ska ha då....

hoppas på en bra medicin då.....


Men jag önskar alla en god jul....

 

Kramizar Lena


 



Av Lena - 14 december 2011 18:02


Lucia


Först i går var jag på magnetrönken...

Proverna som skulle tar då gick inte för att jag hade fått konrstarsvätska för rönken...

Fick ta dem idag...

Sen vart de läkarbesök fick tala om hur jag mådde men fick tyvär inte svar på magnetrönken.

Men på proverna och dom va inte tillräckligt bra för att jag kan ta celgifterna .

får vänta med att ta dom tills nästa vecka

I morgon ska jag på fest med jobbet...


Sen var på Lucia i går då...

på dagis


 


Lena

Av Lena - 4 december 2011 13:47


  

En fin vit ängel med rött hjärta...


En söt liten flicka..



     

En röd lten tomte...



Kramizar Lena

Ovido - Quiz & Flashcards