lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Lucia

Av Lena - 14 december 2011 18:02


Lucia


Först i går var jag på magnetrönken...

Proverna som skulle tar då gick inte för att jag hade fått konrstarsvätska för rönken...

Fick ta dem idag...

Sen vart de läkarbesök fick tala om hur jag mådde men fick tyvär inte svar på magnetrönken.

Men på proverna och dom va inte tillräckligt bra för att jag kan ta celgifterna .

får vänta med att ta dom tills nästa vecka

I morgon ska jag på fest med jobbet...


Sen var på Lucia i går då...

på dagis


 


Lena

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards