lenasfotoram

Alla inlägg under februari 2011

Av Lena - 5 februari 2011 12:59


Detta kallar jag vår väder..... !!!


  


Man skulle nog ha varit ute med Nikon på promenad då eller hur !?!?!?

Men har lite att göra hemma med, efter denna vecka...


Idag händer det lite här i krokarna.....

eller i Årsunda skogarna då ?!?!  ;)

Ja, lite Rally då.... !!

Jag tror jag har första parket,

men här utanför kör dom inte så fort !!!

Tur det, fast det låter ju.....

Nice !!


  

Våra Årsunda förare....   ;)



Trevlig Helg alla !!!



  












Av Lena - 4 februari 2011 21:09


Helg är framför oss, jippy   ;)

 

Lite roligt när jag ska att vi skulle på 50-års kalas imorgon

så sa min svärdotter:

 Va...han inte kan han vara så gammal ???

han har ju småbarn ju !!??

Mohahaha....

undra om jag ska tala om det för honnom eller ????


Så i morgon ska vi dit allihoppa.... lilla Thea med ;)


  


Ha nu en trevlig helg !!!


  











Av Lena - 3 februari 2011 20:07


Ja, vissa veckor blir väldigt långa...

som den här då..

prata med föräldarna om deras barn hela vecka...

jaja, bara en kvar nästa vecka.... ;)


I morgon får jag sovmorogn !

Härligt ;)

Så jag får stänga då...

som jag inte gillar det....

jo, stänga gör mig ingenting men inte att vara själv där, det gillar jag inte....

Men...

gör som jag bruka - skyndar mig därifrån -

Mohahahaha  ;)


Idag är det min tvätt och städ dag.....

Tvätta har jag gjort....

Men inte städat då ????

blev ju inte så..... blev sent hem idag med ju !!


Kanske jag hinner i morgon innan jag går till jobbet !!

Eller ????


  


Av Lena - 2 februari 2011 20:22


Jag är med i en tävling !!


Gå med ni oxå.......


Här kan man vinna   ;)


  



  


Gå in på Lena lilla blogg


  

Av Lena - 1 februari 2011 20:32


Då blev den en semla idag igen då...


  

Gött är det iaf.....  ;)


Tur man har tagit en tur på "crossen" då

som om de skulle märkas då...

Haha ;)


  


Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards