lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Härligt med utflykt igår...

Av Lena - 18 september 2011 17:39


Blev inte dit vi tänkt, men vad gör det tar det en annan gång då..


Vi var till Stjärnsund, Kloster, Torsong, Borlänge där var det Markand..

sen var vi till korsåbruk....


 


 

Står en bit bort, är min nya teleobektiv   :)


 

En Åsna har jag inte en aning att jag skulle se idag...


 

Hej, kanske kommer flera bilder en annan gång..


 





 
 
Ingen bild

Syster inte yster i dag

18 september 2011 19:52

Hej lillasyster. Sköna utflykter ni gör skulle vilja vara med, det är så fint i Stjärnsund och Korså Bruk. Men här sitter jag - i morgon jobb igen, känns lite trögt. Men kramar till er alla från mig.

Lena

18 september 2011 20:09

Men du ska väl inte vara själv så länge...eller ?? du får ta lite promenader så går det nog så fort innan herr i huset är hemma igen... Kram

 
Ingen bild

Barbro

18 september 2011 20:44

Hej Lena trevligt att du gör dina inlägg här..Allt fina foton när du är i farten med kameran. Önskar så mycket att allt ska gå dit vi vill med dej...Kramar från Barbro.

Lena

18 september 2011 22:01

Tackar... Lena

 
annica j

annica j

19 september 2011 05:43

Härligt med utflykt :) Fina foton!!! Bilden på bryggan var ju bara så bedårande fin :) Sån söt åsna, ja inte var dag man ser såna nu för tiden heller :))

Ha det gott...

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

19 september 2011 13:22

Tack.... visst är det mysigt att åka på utflykt.... Ha det gåt du med :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards