lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Lite Sol fick vi idag...

Av Lena - 21 september 2011 18:56


Så på e.m tog jag min kamera med mig på promenad..

Gick inte så långt..


 

  Här ser ni ju inga rådjur eller ???


 

Sen kan man ju zooma till man ser Rådjuren... Härftig va !!


 

Man kan även gå lite nära med..


 

Inte min, men jag har gott förbi den varje dag... idag så fick jag den på foto..


Blev sen bjuden av svärmor på kaffe... tog då denna bild från vårat äppelträd


 


 



 
 
Ingen bild

Systeryster

22 september 2011 16:29

Vackra kort, du är så himla duktig, jag blir avis. Kram

Lena

23 september 2011 11:15

Tack... Kramizar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards