lenasfotoram

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Lena - 19 oktober 2011 10:31


Fast egentiligen förstår jag ingeting,

men jag ska försöka lite om jag fattar detta rätt..

Bra att skriva så kanske jag fattar oxå..

Hi Hi Hi....   ;)


Just nu har jag svulnad på hjärntumören så jag måste äta Cortison

annars vet jag inte vad som händer om jag kan prata eller inte :/


(Pratar inte så jätte bra, fast alla tycker så... men jag märker att jag inte gör det)


Dom tror oxå att jag har fått en liten "hjärnskada" oxå....

sen dom tog bort en lite bit........  ://     

Har lite svårt med närminnet.........


Ingeting jag tänker på, bara jag blir frisk så kan jag med den oxå..

sen får väl alla andra hjälpa mig att prata då...   !!


Dom tror att hjärntumören har krymp men det ser dom inte,

för suvlnaden är ivägen....

Men bara att dom Tror detta är ju bra iaf...    

Jag är ju skaplit "frisk" ialla fall.....


Jag ska in i dag och få lite medecin på 5 dagar...

Sen är det vila 21 dagar, lite starkare denna gång...

så forstätter vi så i 4 månader till..... 

så ser det ut nu då..... 

(om jag ska på rönten har jag ingen anning om just nu)


Och jag mår ju bra trotts allt....

 orkar gå lite längre iaf 2 gånger om dagen....      

fast jag blir bra trött ibland....

Tur det finns en soffa här hemma då....  ;)))


En släkting ska fixa fönstren och jag ska försöka göra resten.... ;)

damma lite och dammsuga....

tar den tid det tar, har iaf köpt lite nya lampor

på några loppisar...

 sen var vi till Ove.J några köpte några nya skärmar

ni ska få se dom en annan dag....

Måste måla lite oxå... Hahaha


 


 


Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards