lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Operation

Av Lena - 16 mars 2011 23:16

Nu är dottern här och uppdaterar lite igen


Imorgon torsdag åker Lena till Akademiska i Uppsala. Då blir det provtagning och sånt. Och på fredag är det dags för operation.  Vi har inte fått så mycket information än, men jag uppdaterar här igen så fort vi vet nåt mer.

Hon kommer att få stanna kvar i Uppsala en vecka ungefär efter operationen.


För övrigt så mår hon rätt så bra. Kurt är hemma från jobbet nu, så dom är ute på en hel del roadtrippar. Dom har hunnit med bland annat Ockelbo marknad, Västerås, Öregrund, Axmar brygga, Bönan, Gysinge.. Och i lördags blev det grillning i Högbo med storasyster Lisbeth och hennes man.



Jag skriver snart igen när jag fått mer info.

Kram på er

/Sandra


 
 
Ingen bild

Barbro

16 mars 2011 23:31

MEN Finaste ni jag är kusin med din mamma och kan väl inte säja att jag känner henne men har fin kontakt med Lena här på FB, jag blir så orolig vad det är som hänt henne. Var lite fundersam för hon skriver ju alltid så fint och fina foton som jag alltid kollar och det blev tyst från Lena. Jag minns Lisbeth bättre för hon är ju äldre, så är det med kusiner man träffas ju tyvärr inte. Men ge Lena en kram från mej och hälsa henne så gott. Tack för du uppdaterar. Kram.

Lena

17 mars 2011 07:57

Tack ;)

 
Ingen bild

Janet

16 mars 2011 23:48

Å vad du är duktig Sandra!!!! Jag/vi håller tummarna HÅÅÅÅÅRT... Å de kommer å gå såååååå bra Tänker på er HELA tiden... KRAMAR <3 <3 <3

Lena

17 mars 2011 07:59

Tack

 
Maria H

Maria H

17 mars 2011 06:14

Jag behöver kanske inte säga att jag håller tummarna ordentligt nu! All lycka till!

Kram Maria

http://mariahedq.cybersite.nu

Lena

17 mars 2011 07:58

Tack

 
Ingen bild

Systeryster

17 mars 2011 06:18

Ja då får vi säga lycka till så ses vi sedan. tusen kramar syrran och svågern

Lena

17 mars 2011 07:58

Tack

 
Lisa

Lisa

17 mars 2011 09:50

Tusen tack Sandra för att du uppdaterar åt oss oroliga vänner. Jag sänder mina tankar till hela familjen imorgon och hoppas innerligt att det är ett enkelt ingrepp som ger ett positivt resultat och att Lena sen får återhämta sig och bli sitt vanliga glada pigga Lena igen.

Stor varm STYRKEKRAM
Lisa

http://www.lisasfunderingar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards