lenasfotoram

Alla inlägg under mars 2011

Av Lena - 31 mars 2011 10:56


Blev faktiskt fint idag med.... så Nice !!


Efter frukosten så gick jag en sväng jätte skönt :)


Sen när jag kom hem så började jag städa....

Måsta ha något att göra...

Skönt nu är övervåningen klar då...

Sen ska jag ta resten......  ;)


Senare på em, åka till Valbo och hälsa på lilla Thea och hennes familj

MYSSSSSSSS   :)


Hoppas alla har en trevlig Torsdag !!


 



Av Lena - 30 mars 2011 08:43


 Men vilken dag att vakna till :) 


  


Jo, det första jag ska göra är att

Tvätta Håret...  ;))


Jag vet att jag ska ta en promenad och sen ska jag göra

Bullar alltid bra att ha hemma....  !!!

Sen så får vi se va som händer............


Idag så fyller våran "granne" 98 år !!!!

men vi åker nog dit på Lördag...

Han mår då grymt bra där nera på hemmet....   :)


Hoppas ni får en bra Onsdag....   ;)


 



Av Lena - 29 mars 2011 15:37

  

Kan man ju undra va det är för något ???


Jo, då dom har suttit i min skalle 18 stycken

ser ut precis som häftklammer  :)  


Så nu har jag duchat och tvätta håret...

 skönt ;)


Sen åkte vi till Valbo och tog en

Semla och kaffe....


 







Av Lena - 28 mars 2011 17:44


Nähä........

 Så i morgon får vi åka in och ta bort stygnen...

som vi skulle ha tagit bort i dag då...

men det går väl i morgon med...


Hoppas att jag kan få tvätta håret nu då...

 annars får jag väll en sån där fin dreads......  :)

eller var det kallas för nåt......


Varit på en lite promenad.... skönt fast jag blev lite trött...

Men e.m gick fort så nu så är det kväller och jag ska nog sitta kvar här i soffan och se vad det är dom bjuder på ikväll på tv:n.......


Ha en underabar Måndagkväll...


 




Av Lena - 27 mars 2011 12:27


Inte gör det något att det blev en timma att sova minder i natt på eller...

 - sommartider -

YEHEEEEE   ;)


I går blev det inte som jag tänk mig, mig jag överlever ändå !!!

Men sen på em kom "hela högen" av mina nära o kära

Lilla Thea sa att jag var så fin in i min mössa ;)

Gobiten där då.... ;))))


Tack Maria för dom jätte goda pajerna som hon hade gjort...

Sen blev det lite körslaget på kvällen....

och lite ostkrokar !!!


Skönt ute, jag har väl inte varit ute så länge,

var in till pappa på lite förmidagskaffe...

smarigt.... ;)


Snart så är det lite Wåfflor och grädde till Lunch...





 




Av Lena - 25 mars 2011 17:05


Tack till allihopa som varit in här, fb och hört av sig på annat hål.....

godingar allihopa ;)))


Just nu är jag i Årsunda  ;)

Här kommar jag att gå nu en vecka, sen får jag komma in på strålvadelningen

då vet dom vad dom ska göra med mig senare....


Har varit en bra vecka i uppsala, har haft skapligt bra där....

så än så länge är jag på benen igen, ha det allihopa ;)


 


Av Lena - 18 mars 2011 18:43

Imorse 8:00 opererades Lena. Operationen tog ungefär 5 timmar.

Som det verkar nu så gick operationen bra. Vi fick inte prata med nån läkare så vi vet inte än hur mycket dom fick bort.. Förhoppningsvis får vi veta mer imorgon, annars blir det nog på måndag som vi får mer info om hur det gått och vad som kommer hända härnäst.


Just nu ligger hon på uppvaket och där kommer hon ligga tills imorgon för observation.

Vi kunde inte stanna så länge där idag eftersom hon delar sal med så många andra på uppvaket. Men hon va pigg och glad så det kändes jättebra :)


//Sandra

Av Lena - 16 mars 2011 23:16

Nu är dottern här och uppdaterar lite igen


Imorgon torsdag åker Lena till Akademiska i Uppsala. Då blir det provtagning och sånt. Och på fredag är det dags för operation.  Vi har inte fått så mycket information än, men jag uppdaterar här igen så fort vi vet nåt mer.

Hon kommer att få stanna kvar i Uppsala en vecka ungefär efter operationen.


För övrigt så mår hon rätt så bra. Kurt är hemma från jobbet nu, så dom är ute på en hel del roadtrippar. Dom har hunnit med bland annat Ockelbo marknad, Västerås, Öregrund, Axmar brygga, Bönan, Gysinge.. Och i lördags blev det grillning i Högbo med storasyster Lisbeth och hennes man.



Jag skriver snart igen när jag fått mer info.

Kram på er

/Sandra


Ovido - Quiz & Flashcards