lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Solen skiner

Av Lena - 30 mars 2011 08:43


 Men vilken dag att vakna till :) 


  


Jo, det första jag ska göra är att

Tvätta Håret...  ;))


Jag vet att jag ska ta en promenad och sen ska jag göra

Bullar alltid bra att ha hemma....  !!!

Sen så får vi se va som händer............


Idag så fyller våran "granne" 98 år !!!!

men vi åker nog dit på Lördag...

Han mår då grymt bra där nera på hemmet....   :)


Hoppas ni får en bra Onsdag....   ;)


 



 
 
Ingen bild

Kusin Barbro

30 mars 2011 11:03

Hej Lena, så skönt att höra att du är på gång igen. Må väl.

Lena

30 mars 2011 16:02

Ja, visst är jag på G igen då.... ;)

 
Ingen bild

Systeryster

30 mars 2011 16:57

Gött med bullar - tror jag svänger över på en fika! Drömmar Lisbeth, det är för långtmen det kanske blir närmare vad det lider.
Kram på dig gumman

Lena

30 mars 2011 20:28

Klart du ska komma på bullar...gött va det iaf.... Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards