lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 1 april 2011

Mässa

Av Lena - 1 april 2011 17:35


Nu så har jag varit på Mässa......  :)

Både på Vilahem och Hälsomässa....


Köpte en grej till mina hårda händer och torra fötter få se om det hjälper

Natur salva med lavendel och e-vitamin.....


Och så köpte jag en stekpanna...... ;)


Blev lite ont i fötterna när man går så sakta....

Bättre att gå lite fortare....


Men nu så tar jag ledigt resten av kvällen och hoppas att det blir bra på tv:n..


 







 
 
Kerstin

Kerstin

2 april 2011 12:49

Så skönt att läsa att du är på benen och att du har en massa saker du vill och orkar göra. Sköt om dej riktigt och njut av våren som är på G.

http://mindag-k.blogspot.com

Lena

2 april 2011 20:38

Tack Kerstin... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards