lenasfotoram

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Lena - 28 april 2011 18:33


Idag har jag tagit kamera med mig på promenad i stället för

stavgång, som fick vara hemma idag...


Varit till Törnrosdalen och hälsat på idag då..


       

Så här tidig har dom väl aldrig kommit...Gullvivor   :)


 


 

Lite små bilder när jag är ute och gå....


--------------------------------------------------------------------------------


2


Kan bara tala om att i dag jag det bättre

ja, på provtagningen.....

Fast så kom det lite tårar.... idag med, när jag åkte hem :(


-------------------------------------------------------------------------------


 



Av Lena - 28 april 2011 10:55


Nu vill jag har hjälp av er....


Jag behöver en bra SOL HATT att ha nu..

Fick ju inte ha så mycket sol just på huvudet...


Men vad köper jag en sån ????


Någon som vet ???


Tackar på förhand....


 


Ovido - Quiz & Flashcards