lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Tacos

Av Lena - 2 april 2011 20:39


Lördag och Tacos med hela familjen....

Mumms.... !!!!


  


Först i dag så tog jag en promenad...

Gick förbi vid Anna-Lena och denna skulle jag ha...


 

Så nu står den i köksfönstret...   ;)


Denna köpte jag igår

 Mp3-spelare

som jag ska ha böcker i......  ;)


 

Lyckohjärtan sitter på.....   ;)


 



 
 
annica j

annica j

3 april 2011 07:57

Ja tacos är gott det :)
Ha en trevlig söndag....

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

3 april 2011 11:02

ja visst är det, är nog mätt än..... trevlig Söndag på dig med.... :)

 
Ingen bild

Systeryster

3 april 2011 10:54

Gott med tacos. I dag är jag på matlagningshumör. Har gjort rullader av lövbiff. Just nu står en paj i ugnen, västerbotten- och grönmögelost blandat - ska bli en spännande kombination.
Vädret ser ganska skapligt ut - vi ska nog ta en långpromenad om jag kan slita gubben från hans grillbygge. Nu har han "snöat" in på grillar. Men j-ar vad han är smart och duktig. Nu håller han på att bygga en på gården också. Ha det så skönt och många varma kramar / vi i norr

Lena

3 april 2011 11:01

Oj, va mat du gör....bra att S-o har att göra...du får väl skicka kort... Kram

 
Kerstin

Kerstin

3 april 2011 21:48

Tacos-en klar favorit. Vilken fin och originell ljuslykta du köpt.
Mp3 är hur bra som helst. Jag lyssnar ofta på bok i Mp3 och klarar mej inte utan den. Kan inte sova om jag inte får lyssna på en bok. Hoppas att du blir nöjd med din.

http://mindag-k.blogspot.com

Lena

4 april 2011 10:37

Tack....visst ska jag lyssna på Mp3, bra att du är nöjd med din ;)

 
lena

lena

4 april 2011 11:54

snygg lykta :)

http://lenahaga.blogg.se

Lena

4 april 2011 13:23

Tack... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards