lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Härlig dag

Av Lena - 6 april 2011 18:43


Men vilken härligt dag vi fick då.....


  


Tog en kaffe men mina goda bullar på em....


 

Ute på våran lilla veranda...  ;)


 

Snart så kan hon lilla Thea gunga igen...


 



 
 
Ingen bild

Systeryster

7 april 2011 06:27

Ja det ser härligt ut! Hembakade bullar, riktigt godis.
Klockan är nu 6:15 torsdag och framför mig ligger ännu en arbetsdag. I dag ser inte vädret särskilt bra ut. Men en promenad blir det ändå till eftermiddagen. Som du ser finns inte så mycket att skriva om så här tidigt. Du får ha en skön dag! Kramar

Lena

7 april 2011 11:15

Visst var det härlig med bullar... Nä, kan tro att det inte är så mycket att pratat om 6.15 Bra dag du med, Kram

 
lena

lena

7 april 2011 09:19

Så gutt när man kan sitta ute å dricka kaffe... smakar mycke bättre då.
idag blåser vi bort här. ;)

http://lenahaga.blogg.se

Lena

7 april 2011 11:13

Ja, visst var det härligt...Blåser med här skiner solen lite... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards