lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Vindar

Av Lena - 7 april 2011 17:44


Ja, nog kan man prata om vindar....

nästan så hela huset följde med ett tag...


Men vi fick inge regn och det var jag glad för..

Idag tog jag fram min.....


Stegräknare...

Det var väl ett tag sen man använde en sån...   ;)


Så just nu så står det på den

12.800

så nog har jag väl varit ute och gott.... :)))


Stickningen har jag tagit fram nu ochså, jätte kul...

Ni ska få se sen när det är klart...


Ha en trevlig Torsdagkväll..........



 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards