lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 9 april 2011

Leklandet.........

Av Lena - 9 april 2011 17:42


Men herregud va detta va rolig.......  :))))))


Men hur kan man hänga på en liten tjej på 2,2 år...

Bra att Pappan där är snabb....


 

Det hon gillar är ju bollarna...


 

Här står ju jag och vilar lite....


   

Krypande...


     

Här var det roligt...


 

Ska här åka ner.... går ju galant...


 

Åker rutschkana....... Kul kan jag lova...


Nä, nu har ni sätt på några av många kort jag tog.......

Dit måste ni åka någon gång tycker jag...


Ha en trevlig Lördag kväll...


 

     




 
 
Ingen bild

Systeryster

9 april 2011 19:15

Kul! Ja det var så en gång att man (jag) höll jämna steg med barnen, ibland t o m lite före. Men det var då - nu är de alldeles för snabba. Det finns en mening med att ha barn när man är ung. Kram till dig oxå

Lena

9 april 2011 19:18

Ja, nog var hon snabb allting.. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards