lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Måndag

Av Lena - 11 april 2011 20:32


Idag har jag varit till Sandviken...  ;)

Tog bussen in 8.20

inte ofta man tar den... och 40 kr kostar det oxå...  :(

Skulle till provtagning, som dom ska ha på Torsdag när jag ska till Gävle...


Sen bev det en kaffe paus hos min lilla Pappa.... ;))

Han hade köpt en parfym, han var ju till Åland för någon dag sen....


Men först gick jag till ICA Maxi....

Handlade garn till dockkläder...

 

Så nu kan jag sticka....   ;)


Blev faktiskt lite trött i dag...  :(

Tur att Sandra hämtade mig och vi åkte hem till Årsunda

och Hon gjorde jätte god....

köttfärssås / Spagetti 

Gött !!!!   ;)

Tackar.... Du är så snäll så     


    

 
 
Ingen bild

Storasysteryster

12 april 2011 06:15

Hejsan.
Visst är det skönt att åka buss, sitta högt och se över nejden. Jag åker buss lite då och då. Hur var det med pappa? Bra antar jag - otroligt egentligen, han fyller 90 år i sommar och har just varit på Ålandkryssning. Han oc B funderar på en utlandsresa i sommar! Fina garner du köpt, du är så otroligt duktig med stickorna. Där är jag nästan värdelös, jag kan sticka strumpor, det är allt. Inte kan jag sy heller - det kan du. Du har fått alla talanger! Kramar

Lena

12 april 2011 08:48

Nja, gillar väl inte buss så väldigt...Pappa är det bra med, lite orolig för mig då...Jaså, visste inte att han skulle åka utomland i sommar?? Kul iafall.... Jag visst kan jag sticka allt, det är så roligt..kan du med om du kan sticka strumpor.... Kram

 
lena

lena

12 april 2011 15:49

fina färger på garnet :)

http://lenahaga.blogg.se

Lena

12 april 2011 18:31

Tack... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards