lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

Lång dag

Av Lena - 14 april 2011 19:34


Det blev en långdag det här....   :/


Men nu vet jag iaf när jag ska in och få

Strålbehandlingen...  Ons 27/4

men jag får åka fram o tillbaka då... skönt faktiskt !!

Men nu så får jag vara hemma i påsk....


Idag blev jag då så sugen på glass :)

Köpte även blåbär/hallon


 

Tyckte jag var värd detta nu jag... Grymt gött ;)


 






 
 
Lisa

Lisa

15 april 2011 11:05

Lycka till med strålningarna. Skönt att få bo hemma under tiden.

ÅÅåå vad gott med glass och bär. Det är något jag saknar att jag inte får äta med min diet. Men sen när jag är nere på min trivselvikt DÅ ska jag unna mig lite. Kanske fuskar jag nåt nångång i sommar med ;)

Kram på dig

http://www.lisasfunderingar.se

Lena

15 april 2011 13:59

Tack sks du ha....körde med glass som inte har någon socker i sig.... Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards