lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

Lång Fredagen....

Av Lena - 23 april 2011 08:29


Redan tidigt på morgonen så kom

Syrran med sin familj..... kom och fika hos oss

SÅÅÅÅÅ

Jätte kul att träffa dom igen....


  


Tog en vanlig runda med stavarna sen då.....

I morgon tar jag kameran med mig...........tror jag !!

Trött när jag kom hem...

Idag blev det mycket villa, ska ju bort ikväll.....


  


Sen på kvällen skulle vi bort på 50-års fest.........

Och MATEN....riktigt Thailands fest   ;))


Sen gick vi faktiskt till Wallis och kollade läget.....

Första gången jag drag VATTEN

Hela tiden.....................   :)


  


Sen sov jag då, kan jag säga.....  :)


  


Men i dag ska vi till resten av släkten.......

Ska bli såååå jätte kul...

Tro ALLA kommer... Så mysig, längtar redan...


  


Ha en bra Påskafton med SOL oxå.....


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards