lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

30 dagar kan gå fort dom......

Av Lena - 27 april 2011 08:23


Idag vet jag inte vad jag ska skriva...........   :/

händer så mycket idag ju....


Igår hade jag ont i huvudet nästan hela dagen, det var inge roligt...

Men idag så är det bättre i huvudet...   :)


Första ska jag gå, som jag brukar göra varje dag,

förbi våra härliga Strandbaden..


  


Till Sjukhuset reden kl 12.00

Jo, för jag ska ta lite prover före, innan strålbehandlningen...  :/

Blivit tillförågad om jag är intressarad av att delat i en forskningsstudie..

Kan ju vara bra det  :)


-----------------------------------------------------------------------------


Sen kl 14.00 så är det dax........  

och 30 gånger efter det

utan på helgerna då...

Någon gång i början på Juni, är det klart + 1 månad vila sen då...

Sen kan dom se på om Hjärntumören har blivit mindre

och det hoppas vi ju dåååå............... 


1   


--------------------------------------------------------------------------


Japp, nu måste jag gör klart

Promenad.... är det jag ska göra nu !!


Hoppas ni oxå får en bra dag.....

Hoppas att ni står ut med alla stavfel..


 





 
 
Lisa

Lisa

27 april 2011 09:27

Usch inge vidare med huvudvärk och jag gissar på att din är etter värre än min spänningshuvudvärk. Stackare.
Jag hoppas verkligen strålningen tar bort cancermonstren och att du får bli ditt vanliga pigga Lena igen.

Du ska absolut vara med i en sån studie. Jag ser på forumet andra som är med och som det varit mycket positivt för att de deltagit.

Stor varm STYRKE-kram!!
Lisa

http://www.lisasfunderingar.se

Lena

27 april 2011 15:59

Tackar Lisa..... jag visst nu är jag med på en studie...var 3 månad ska dom ta prover..

KRAM

 
Ingen bild

Valerie

27 april 2011 11:09

Skickar jättemånga kramar till dig. Personalen på strålis är fantastiska! De kommer att ta jättbra hand om dig få du se!

Lena

27 april 2011 15:57

Tackar... ja dom är fantastiska... ;)

 
Ingen bild

Systeryster

27 april 2011 16:37

Jaa du, allt kommer att bli bra! Har tänkt ringa dig i kväll. Kram tills dess. Dina stavfel är som en fis i rymden = ingenting. Kramar

Lena

27 april 2011 18:18

Klart det kommer att blir bra... men det var lite mycket nu.... Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards