lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Vanligt torsdag

Av Lena - 15 september 2011 17:06


Nu har min pappa varit till Åland, igen     ;)


Jag samlar på flaskor !!

Men dom måste vara SMÅ och ser helst ut som det stora flaskorna.

Denna gång var pappa säger på att jag inte hade någon av flaskorna

och det hade jag inte..

behövde inte ens titta...


  


Ska snart sätta upp dom tillasammas med de andra

    

Börjar nog bli 200 stycken.. eller flera :) 

Och så är det sprit i dom oxå....


 


 
 
annica j

annica j

15 september 2011 17:40

Oj!!! det var en rekodelig samling du hade :)

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

15 september 2011 17:45

Japp... ;)

 
Ingen bild

Systeryster

17 september 2011 08:53

Fina flaskor, ser ut som parfymflaskor. Ja det är en rekorderlig samling du har det gäller att ha starkt tak för det är tungt. Jag undrar om du kommer att dricka ur dem någon gång? Jag tror inte näns öppna. Hur mår du annars? Här har det varit lite upp och ner men nu är det bra igen. Kramar till dig från mig

Lena

17 september 2011 20:02

Ja, det kanske är parfymfalskor :) nä tror inte det smakar så gott. Jag mår bra tycker jag, börjar att gå lite längre nu. mysig idag med liten utflyt, eftersom K har jobbat 12 dagar, tråkigt att vara själv. ;) Kram

 
Kerstin

Kerstin

17 september 2011 22:14

Oooops det var en hel del det! Hoppas att taket håller! Inte smakat. Jag skulle nog vilja prova, bara lite i alla fall :=)

Ha en skön helg!

http://mindag-k.blogspot.com

Lena

18 september 2011 12:23

Jo då taket håller... Men smaka tror inte det nu.... Skön helg på dig med....

 
lena

lena

19 september 2011 10:49

Skål då :)

http://lenahaga.blogg.se

Lena

19 september 2011 13:21

skål på dig med ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards