lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Grattis........

Av Lena - 3 maj 2011 08:22


Hur kunnde jag vänta på Maj månad som är såååå

KALLT !!!!

Många säger att det varit snö, tur att jag inte var vaken då :(


Men som sagt så brukar det ju bli bättre..


Men i dag fyller min storasyster år idag


GRATTIS LISBETH  :)


Vi får äta tåta den 12/5 iställe eller nåt ;)


---------------------------------------------------------------------------------------


LEDIG I DAG OCH I MORGON

På provtagningen

---------------------------------------------------------------------------------------


 


 
 
annica j

annica j

3 maj 2011 09:07

Ja du...vi blev nog lite bortskämda under påskveckan :/
Bakslag får vi ju alltid och vi får hoppas på att det räcker med detta!
Var ju så mycket skönare och trevligare med värmen, men som du säger, det blir bättre :)

Ha det gott

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

3 maj 2011 11:46

Ja, vi blev ju det.... Men som sagt vi kommer att får det varmare.... Kram

 
Ingen bild

Storasyster Yster

3 maj 2011 14:55

Tack lillasyster! Visst vi äter tårta den 12 maj igen! Det behövs många kramar i kylan! Skickar ett gäng till dig.

Lena

3 maj 2011 20:17

Klart vi gör....... Kramar till dig med i denna kyla....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards