lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Rädd

Av Lena - 3 oktober 2011 11:01


Är väl lite rädd idag,

 medecinen ska väl göra att jag inte blir rädd igen !!!


Igår var ju sambon hemma, men nu är jag själv...

Först var det bara hjärntumören som jag var rädd för med

nu är det även epilepis anfall, det är hjärntumören som "gör" att det kom till min kropp i fredag  :(

Hoppas att jag kan ringa till Sambon igen.


Ont i hela kroppen har jag, så jag tar det lungt och sitter här med f.b hela dagen

eller här då skriver lite i bloggen, bara för att få bort lite räddsla.

För det man skriver, så kommer det bort lite.. har jag hört !!!!


Men nu ska jag iaf göra lite mat, så lite ska jag göra idag...

Korv, potatis och senapsås...


 






 
 
annica j

annica j

3 oktober 2011 12:06

Förstår att du är rädd. Tänker på dig!!! Hoppas att du slipper vara med om det igen, ja är bra att skriva av sig och släppa ut tankar och funderingar :)
KRAM.....

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

3 oktober 2011 12:27

Tackar... Kram

 
Bätthan

Bätthan

3 oktober 2011 14:49

Hoppas verkligen du slipper vara med om det igen. Alltid bra att skriva och lägga tankarna på annat, hoppas din rädsla försvinner mer och mer.
Fina bilder på dopet och så söta barn :)
Hoppas maten smakade, korv och senapssås är ju riktigt gott..
Ha det så bra du kan vännen..
Kramar till dig

http://betthan.blogspot.com

Lena

4 oktober 2011 15:02

Det är bra igen nu, inge rädd nu...visst är dom söta mina barnbarn... Kram

 
Ingen bild

Systeryster

3 oktober 2011 16:09

Lilla gumman, vet inte vad jag ska säga men jag blir så ledsen då du säger att du är rädd. Det ska du inte vara. Du har möjlighet att ansöka om ett larm så du snabbt kan komma i kontakt med hjälp. Jag kan hjälpa dig att förmedla kontakten. Det kanske till och med går att programmera larmet så att det går direkt till Kurt. Tusen kramar!

Lena

4 oktober 2011 15:04

Ja, jag vet att jag kan få hjälp..men jag tror att jag klarar det själv... Kram

 
Ingen bild

Systeryster

3 oktober 2011 16:12

Glömde säga - att skriva av sig är min ventil här i livet. Ibland kan jag skriva långa berättelser som sedan bara slängs. Så skriv på du - det lättar. Kram igen

Lena

4 oktober 2011 15:05

Tack.... kramar

 
Maria H

Maria H

3 oktober 2011 16:53

Jobbigt Lena - man ska inte behöva vara rädd, det räcker med att det är som det är..Massor av kramar skickar jag via cyberrymden..tills jag ser dig, då får du dem på riktigt..

http://mariacreadiem.blogspot.com

Lena

4 oktober 2011 15:03

Nä, inte rädd längre, tror jag... Tackar för kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards