lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Svullnad...

Av Lena - 5 oktober 2011 16:28


Varit in på Sjukhuset igen då, magnetrönken...


Om en vecka får jag svar om hjärntumörnen har krymp eller inte....

men i går så såg dom att "luddet" runt hjärn.t inte har krymp

så jag får ta Betarbred, så jag kan prata bättre...


 


 





 
 
Kerstin

Kerstin

5 oktober 2011 21:24

Så jobbigt för dej med kramperna och rädslan du känner. Hoppas nu att du får svar att tumören har krympt. Håller alla tummar jag har!!!

Kram

http://mindag-k.blogspot.com

Lena

6 oktober 2011 14:13

Ja, det var lite rädslan, men den krymber varje dag, idag har jag varit ute och gått... Tack för att du håller tummarna..

Kram

 
Ingen bild

Systeryster

6 oktober 2011 06:35

Ja det är skit här i världen, milt sagt. Betapred är avsvällande, luddet du skriver om är svullnad eller hur? Det är ju tur att det finns så bra medicin numera och att kunskapen ökar. Sitter just nu vid köksbordet klockan är snart 7. Frukost väntar sedan ska vi till Östersund en sväng. Vill inte men måste. Längtar efter er alla där nere, tårarna rinner. Men det går väl över.Sven Olov kommer snart ner men jag får väl jobba vidare. Kram till dig Lena

Lena

6 oktober 2011 14:18

Luddet är svullnad så var det...men tycker inte att det hjälper något, tårarna rinner på mig mig när du skriver så...så jag skickar mycket kramar till er.... ska på 31 års kalas senare idag...

 
Ingen bild

Systeryster

6 oktober 2011 19:14

Hej! Hemkommen från Östersund, regn och blåst. Jag ska tänka mig för vad jag skriver i fortsättningen. Något roligt - jag har köpt gardiner och Sven Olov köpte kalsonger. Men han är så kinkig på färgen så jag kommer att köpa rosa kalsonger till honom i julklapp! Kram

Lena

6 oktober 2011 21:11

Gör det rosa blir bra det.. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards