lenasfotoram

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Lena - 22 september 2009 13:29

Äntligen känner jag för att gå ut på en lite kortare promenad... Skönt, men lite blåsigt...Träffade på en arbetskamrat som var hemma på rast o ut med vovven sin... Jag är saknad nere på jobbet, och det känns ju skönt att höra...  Glad 

Blev även på gott humör när jag läser i Annonsbladet att "vi fröknar" fått ett fång blommor.... Glad

Plockade fram damsugaren, den var visst lite "hungrig", det var värst va det small i röret, ingen som har använt den på länge......


Fick äta min mat själv idag, inte lika kul...tänker nu lägga mig att vila lite i soffan... så kanske jag piggnar på mig fortare.... vem vet....???

Börjar sakna jobbet....lite....Skrattande




Vilken överaskning jag fick idag på em.... Fick en blomma från mina helt underbara arbetskamrater, med en krya på dig hälsning och att dom saknar mig....Glad  Helt underbart, fick en liten tår i ögat....


  



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards