lenasfotoram

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Lena - 25 september 2009 18:10

I dag har jag varit på återbesök hos doktorn, härlig läkare faktiskt..riktigt yrväder...men bra.....


Fast jag gillade inte beskedet jag fick, Sjukskriven en vecka till...............VA... hörd jag rätt.... Barn, blöjbyten och sandlådor hör inte ihop med mitt sår på kinden, kan ju vara rätt ...men ändå.....Vill inte vara hemma längre!!!!


Träffade min svägerska där inne, hon jobbar där...Kul jobb hon hade...ska hälsa på henne på onsdag, hon var ledig då...Hon har skaffat en till katt, liten kattunge, mysigt...ska gosa lite med den då....


Men jag får väl göra det bästa av situationen. Hälsa på Thea, och leka med henna, ha kryp race som hon o jag brukar ha, hon skrattar så högt och gött då.......Glad

Hjälpa till nu när dom ska flyta i morgon, men jag ska försöka ta det lungt oxå, sköta om MIG själv...Som jag inte gjort på flera år, det är väl därför det har blivit så här.... Vem vet ???


Fått filmer av min dotter som jag ska kolla på, blir riktigt bra det, för jag kollar så sällan på film...bra anledning nu då...Kanske läsa en bok, som jag började på förra sommaren!!!... Veckan går nog fort.... Hoppas jag...


Då tar vi nya tag igen då................... Trevlig Helg....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards