lenasfotoram

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Lena - 23 september 2009 17:12

Jag är helt såld på den lilla Katten, Hello Kitty................


  


Så förbanat söt..............


Fick lite energi efter maten idag, så jag tog fram våra gamla... madrasser som vi haft till övernattande gäster..... Peter ville ha dom i Theas rum... så jag sydde nytt tyg, från svart till Rosa.... hihihihi...

Passade även på att sy 2 kuddar fodral, och ett påslakan set, till spjälsängen + en liten fotölj som jag har oxå  har bytt tyg på, som lilla Thea ska få till sitt nya rum  ...Ska även sy gardiner... hooops, Undrar om Peter kommer att gilla allt Rosa?????


    

Men snyggt blir det om jag får säga det själv..... Knäpper ett kort när allt kommer på sin rätta plats i Theas rum, känner mig grymt nöjd med dagen, har fått lite ork tillbaka... Kanske är på bättringsvägen nu då.... Glad



Av Lena - 23 september 2009 14:52

Härligt att vakna av att se solen lysa utanför rullgardinen.. men jag studsade inte upp för det....


Tog en lite längre promenad idag, skönt med friska luft ...men jag var helt slut när jag kom hem...när ska orken komma tillbaka då ??????

Tog en välbehövlig kopp kaffe med en smarrig munk till, som jag inhandlade på ica innan jag gick hemmåt igen...


  


Måste nu hitta på något att göra, det kryper i kroppen, och så har jag tröttat på den förbanade soffan.......



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards