lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Jaha, undrar var jag har gjort idag då....

Av Lena - 17 april 2011 18:37


Men jag kan inte vara tjatig eller ???

Men fan.....

 vilken härligt väder vi har....  ;)


  


Ja, vad gör man en sån här dag...

Promenad blev det 2 gånger...

Fika ochså det 2 gånger...

Men mat har vi gjort bara en gång..

Blev idag oxå...

Grillat... 

Blev en gäst till idag då....

så snäll, idag igen då........hon städade min bil idag då...  ;)


   Tack Sandra   


Men nu iaf igår.....

lite dockkläder klart då..

Skrållan...  ;)


 

En vit tröja och en röd klänning....men det ser ni ju...eller hur...


 


 

Nu så håller jag på med rosa småbyxor och en vit tröja...


Ha nu en trevlig Söndagskväll på er...


   




 
 
Ingen bild

Systeryster

18 april 2011 06:28

God morgon lillasyster. I dag är det måndag och klockan är nu 06.25 Det blåser friskt och det kan bli lite regn i dag. Ska på stresskurs idag igen. Ska väl troligen äta ute i dag på lunchen. Håller på att ladda för resa neröver landet. Tvättat osv har jag gjort i helgen. Vädret har varit "sådär". Snön försvinner fort men vi har ju haft mycket mindre snö än ni i år. Mycket vatten och en del översvämningar.Som du ser finns inte så mycket att berätta. Ska ställa mig i ordning inför arbetsdagen, kram

Lena

18 april 2011 08:33

Oj, det var mycket så tidigt på morgonen tycker jag. Godmorgon på din med, vi har fin väder här, hoppas det håller i sig i helgen..nu när ni tänker komma ner och hälsa på...då ska du få träffa lilla Thea...så snön är så gott som borta här nu....Kramizar på er...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards