lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Vaknar tidigt iband då......

Av Lena - 30 april 2011 07:37


Lördag och jag vaknar kl.... 6 !!!!!!!!

Ja, var gör man, kliver upp 6.45

Brukar inte vara jag....  ;/


Men jag sover ju bättre om nätterna nu, så jag är väll klar att gå upp då..

ELLER ??????????


Idag är det det 30 april, och då brukar vi tända en brasa i kväll..

eller vi kanske bara tänder så vi kan elda, står att det är "eldningsförbud" eller nåt..


Dotra och jag ska på hår och kolla om peruker idag... 

ska blir både intressant och lite svårmodigt   :/

fast än har jag håret kvar ;)


Sen kommer några och grillar korv ikväll...

en liten Thea oxå       

Mys........ Mys......... Mys


----------------------------------------------------------------------------------------------


LEDIG 


 


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Ha nu en trevlig Lördag ;)


 


 
 
Ingen bild

Kusin Barbro

30 april 2011 09:33

Önskar dej en fin helg. Även om du är i hatten. Vi ska på fotboll har ett barn barn som spelar så jag är uppe och packar kaffekorgen.Forfarande lika fint väder och naturen är magiskt vacker. Kram B.

Lena

30 april 2011 10:48

Ha en fin helg då med... Här är det lite kallare idag.... Kram

 
lena

lena

30 april 2011 09:46

Önskar dej en trevlig valborg :)

http://lenahaga.blogg.se

Lena

30 april 2011 10:48

Detammma till dig....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards