lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Matgäster....

Av Lena - 20 april 2011 19:38


Ibland går inte dagarna som jag vill, i dag blev det en sån....


   


Roligt när man får matgäster...

hon fick även lite dosa med sig hem  :)


Så här så det ut då


  

Lika gott som i går...  ;)


Sen var vi till Gävle.....

Sambon skulle köpa en cykel... ;/

och så var vi och handlade på city gross....

Har inte handlat där förut....men det gick ju bra det med...

lite handlar jag på ICA som vanlig i morgon  ;)


Blev lite räkor och vitlöksbröd...till kvällsmål... jätte gott   ;)


Imorgon ska jag på sjukhuset igen då...

Provtagning igen då.....så jag måste ställa klockan...


 








 
 
Ingen bild

Systeryster

20 april 2011 21:25

Tjenare bästa lillasyster!
Räkor och vitlöksbröd - en riktig höjdare.
Jag har hört att det blir middag på lördag i Storvik, Vi alla - skitkul! Det ser vi fram emot. Både H och V är jätteduktiga att laga mat så vi får nog något riktigt smarrigt. Kramar

Lena

21 april 2011 16:25

ja, det blir jättekul.... ni får gärna komma på fika, har hämtat "rundabullar" så jag kan göra såna... ;)

 
annica j

annica j

21 april 2011 06:22

Mums vad det såg gott ut :)

Citty Gross handlar vi på ofta, gillar den affären :)

Lycka till med provtagningen och ha det gott..

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

21 april 2011 16:24

Tack... ;)

 
lena

lena

21 april 2011 07:42

..(\(\..♥../)/) Glad påsk ♥
..( '.')....('.' )
o(_")").(“(“_)o
”˜˜”*°•. ˜”*°••°

http://lenahaga.blogg.se

Lena

21 april 2011 16:22

Härligt.... små kaniner... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards