lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

Påsk....

Av Lena - 23 april 2011 21:19


Ja, till slut så kom jag oxå till Storvik där våran lilla

Släkträff skulle vara....


Vi blev 11 st.... så några fatades..


Maten...    

som var otroligt god, och jag tror inte jag behäver äta något i morgon :)


 



       


 


 

Skojar du va gott det var............................  :)

  

Nu blir det lite barn bilder...

Det är Thea som är mitt barnbarn och Moa som är Systers barnbarn

Farmor är vi då.....  ;) 


 

Det var kul med såpbullor...


 

Söta Moa.... 4½ år 


 

Mycket grejer i hundgården...


    

Påskägg = Roligt


 

Oj, vi har det väldigt roligt ihop....


 




 
 
Ingen bild

Storasyster Yster

23 april 2011 21:50

Tack för en skön eftermiddag, god mat och sköna ungar. Stora och små! Kramar till alla även ni som hade förhinder och missade maten!

Lena

23 april 2011 22:07

Tackar själv.... så otoligt mysig... KRAM till alla er.. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards