lenasfotoram

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Lena - 12 november 2011 19:23


Igår fick vi främande av stora syster och man och två busfrön till barnbarn..

Nu har dom åkt så lång igen då... 50 mil blir der ju 100 när dom är klar

Fick en jätte fin blomma av dom.

Fast nu vet dom ju att jag mår bra iaf.....   ;)


  


Idag har vi varit på utflykt till

Loppis i Falun !!

Jo, det brukar vara på Lördag, jätte mycket folk

så jag blev väldigt trött när jag kom hem....  :(

Annars var det mycket att titta på, köpte inte så mycket..


Våran "svärson" fyller år snart så köpte något åt han, och det var inte Loppis !!!

Kan jag vissa sen då...;)


En lite cykel, till Thea då...den får hon ha hos oss..

Fast än kan hon inte cykla än...


   

Ett par vantar till lilla Wilma då...utan tummar  ;)


En fint ljus och den var redan svart !!


Den ska blir svart, den ska bara blästras först....


    

Svart byxor som jag kan ha när jag ska ut och på i vinter... dom är inte på Loppis dom heller  ;)


Kramizar Lena




Ovido - Quiz & Flashcards