lenasfotoram

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Lena - 17 november 2011 15:21


33 =  Det får ni reda på i slutet av bloggen...  hi hi hi    


Igår ringde min chef....

Hon sa att jag har jobbat 25 år..... !!!!!

Jag skulle få lite pengar av Sandviken kommun och en fest i Feb -12     


Ska bara tala om vad jag vill ha pengarna i för butik, man får ju inga riktiga pengar...

Tror det blir en ny dator....

  + så får jag väl lägga till lite själv oxå.


Var in till Syster i går, cellgifter i 5 dagar då... sen måste jag "vila" lite igen då

till mitten av december....

Tur att jag mår bra,

fast med talet går det inge vidare, och att skriva här tar lite tid....   : /


Men vilket fin vädet vi har då     just nu börjar det mörka men förut idag...


+ 3 när jag tog e.m promenaden, jätte skönt

undar om jag kan går ner till sjön ??


 

Där nere ligger storsjön, men det är en bit att gå. Orkar jag.....   ;)


Jo, då..... jag orkar....stranden går till röda huset längst ner... 2 km lång är den


 

Här brukar nästa alla ligga och sola och bada på sommras ( Årsunda bor ) fast i år blev det 1 gång !!!


 

Lite snö och lite vatten...


Ja, nu ska jag gå hem oxå.....   Här ser inte så lång ut...


        

... men här står jag


Står under ett träd och vilar mig, tar en 15 minuter ner till "lund"  i vanliga fall

 idag tog det 30 minuter dit och lika mycket hemma så......


Men jag kom hem iaf, trött men så bra att jag kom ner till sjön som jag har längtat....


 

Va fin dom är dom här tomtarna...


Sen kom Sambon jag varit i hop med i 33 år idag då   

Vad skulle jag göra utan homon.....  ;)


  

Oj, nästa så man känner lite Danmark...


En sån kom och hällsade på..


      


I kväll blir det "fredagsmys"

  Räkor och två glasflaskor lite sudiga blev dom ju, men var gör det

min är ju utan alkohol...     

och så blir det Bingo Lotto...     


Kramizar Lena






Ovido - Quiz & Flashcards