lenasfotoram

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Lena - 19 november 2011 19:09


Vilket härligt sms jag fick

Peter, Thea och Wilma skulle komma hit, dom var lite förskyld med det får jag ta....


Vi var ute en sväng först, var till Eva hon har inte träffat Wilma än

Men va hon är lik Peter....

men där blev ju hon hungrig så vi gick hem igen.

Sen skulle jag ditt vid 16 tiden med då var ju Göran förskyld, det räcker att träffa de små idag då..


Efter lunchen gick vi ut Thea och jag, vi gick till Inger

som har två småa kattungar...

Thea sa: jag har 2 Stora katter hemma...


   

Fast dom här var jätte goda, ska gå dit och leka med dom en annan dag....  ;)


När dom åkte hem så tyckte jag inte att jag var så trötter som jag brukar vara

men efter ett tag så åkte mina ögon ner...vilade jag i soffan så

lite trötter var jag nog, blir nog svårt att sova i natt då...  : /


Men det spelar ingen roll, jag har haft en underbar dag....     


Hon är inte lätt att ta kort på, men när hon tittat på TV så går det bra....

     
Här går det bättre hon ligger stilla, men hon flinar inte bara då man tar bort kameran....

Kramizar Lena











Ovido - Quiz & Flashcards