lenasfotoram

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Lena - 5 juni 2011 19:46


Idag skulle Husvagen testas !!

Det gick jätte bra,

 åkte småväger, grusväger, vanliga vägar och rix 80 :)

Så nu så kan vi åka lite längre sen då...


Åkte mot Kungsberget, där åt vi frukost  ;)


 

Ser ju lite annorlunda ut på sommaren...


 

Lite The och macka då...


Sen så hamnade vi i Jädraås


   


 


Åkte ner mot Åmot och där tog vi en fika....


    


 

Kaffe och goda bullar...


Sen åkte vi till Svärdsjö..

Där kom då solen fram, mycket att fota...

där stannade vi länge...

för sambon gjorde mat och jag diska sen då...

det gillar jag ;)


  

Fint var det iaf...


 



 

Potatis, Köttfärsbiffar, sås, lök och svampar...

Gott ju....  :)


Loppis hittade vi efter vägen... väldigt trevlig folk där...

20 kr fick jag för detta...  ;


 

2 stycken sånna här köpte jag...


 

En liten vattenkanna.... så söt ju ;)


På vägen hem så stannade vi i Sundborn

och kolla på lite på Carl Larsson gården


 


 

Lite detaljer som jag tycker om att fota.... ;)


 

Blev lite sugen på Kaffe och en kaka då..

Hahaha 100 kr betalade vi ????  


Men det var en roligt dag och bra väder har vi haft oxå...


 


Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards