lenasfotoram

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Lena - 8 juni 2011 07:58


Trodde inte att jag skulle kunna sova i natt, när det var så varmt

Men det kunnde jag ju göra...   ;)

Skönt !!!!


Det var väldigt varmt i går, men jag satt i skuggan på altanen

det var väl det jag gjorde då :)

promenaden den struntade jag, var ju lite varmt...

Kan vara lite skönt att det blir åska och regn i dag  ;)


Får lite främmande av en dottra idag ;)))


--------------------------------------------------------------------------------------


3 kvar då !!!!


Strålningen


Nu så kryper det neråt kan man säga... 

Det kan man säga om kroppen oxå, den vill inte riktigt vara med mig 

både armar och ben, mina muskler vill inte vara som jag vill att dom ska vara :/

tur att det är snart slut på strålningen

 annars hamnar jag i rullstol  ;/


------------------------------------------------------------------------------------------


Ha en bra Onsdag Alla :)


 













Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards