lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 26 september 2009

Flyttar

Av Lena - 26 september 2009 19:23

I dag har vi hjälp våran son med familj att flytta till Valbo från Gävle, många lass blev det, jag hjälpte bara till med första lasset, jag är inte såååå pigg än, blev helt slut, dom bodde på 3:dje våningen utan hiss .....


Sen fick jag leka/mysa med Thea istället, mycket roligare.... Hon trivdes som fisken i vattnet med så mycket folk runt sig och alla karonger... Var även ute i gräset o krypte, och smakade på allt som gick att stoppa i munnen.....


Blev kvar hela dan, sen åkte dom ut till stugan för att sova där och forsätta i morgon med att packa upp då, men då behöver inte vi hjälpa till. Jag ska få låna Thea på tisdag, när dom städar ur lägenheten.........Mysigt...


Sol och grymt varm o skönt idag, vilken härlig höstdag....


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards