lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Måndag

Av Lena - 28 september 2009 21:01

Känns lite bättre idag, men det är tråkigt att vara hemma så här länge, det är lite ensamt.......

Solig o fin höstdag, tog en promenad ner till stranden, tänkte gå längs stranden som jag brukar göra, men jag kände att jag inte orkade, skulle ju gå hemmåt också. Blev helt slut, tog en kopp kaffe när jag äntligen kom hem....Glad


Sydde en gardin åt Thea, som hon kommer att ha i sitt nya rum... Stickade lite på tröjan som jag håller på med åt henne, röd med huva.....den är nästan klar....

Kollade sen på en film på e.m som jag har lånat av min dotter...Night At The Museum...Lite rolig var den allt...fick lite tid att gå iaf.....

Svärmor var här och pratade lite, och hörde hur jag har det.... Skönt att någon kommer och pratar lite....

Ringt och pratat med min gamla pappa idag, han har så ont i foten och i benet...han ska på behandling på onsdag..jag skulle vilja att han skaffade en rullator, men där går nog grännsen för honom, det är bara för gamlingar säger han...undrar vad han är då, han är 88 år, ung i sinnet, men inte i benen....

Även pratat lite med Sandra, hon börjar bli lite piggare i förskylningen/ögoninfektionen.. Det låter bra det..

Sms:at med Peter.... Ska hämta Thea vid 11.00 i Gävle i morgon..ska bli sååååå mysigt..första gången jag får ha henne själv hemma...utan sin mamma o pappa.... Glad 


   Höst på våran fina strand...


/ Kramisar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards