lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Social

Av Lena - 30 september 2009 18:47

Nu känner jag mig väldigt pigg, sovit som en stock i natt, kan det bero på att jag lekte med Thea hela dan igår eller???

Har varit social idag, det har jag saknat nu när jag "bara" går hemma... Blev bjuden på fika hos min svägerska, har inte varit dit på jätte länge...hon hadde bakat choklad muffins med blåbär...jätte gott... Så har hon även skaffat en till liten kattungen, väldigt söt.....

   Signe var namnet....


Sen åkte jag till Sandviken där jag hämtade Sandra, vi ska köpa hårfärg till mig igen.....Obestämd  Hon vill inte jag ska vara blondin över vintern, som jag är för jämnan...lite mörkare.... jaja få se hur det blir med den saken....men färg blev det ialla fall...

   Och så blir det lite mera ljusa slingor....Flört


Sen åkte jag till min kära kompis, fick kaffe o mazarin av henne, gott.... Vi ska nästa helg åka på kryssning, så jag betalade henne för resan.... Ska bli grymt roligt.... Hoppas att dottra hinner fixa håret på mig innan dess....


/ L


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards