lenasfotoram

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Lena - 6 februari 2010 20:49


Gillar gruppen The Baseballs.... Dom gör Ny musik i sin egen stil, typ 50 tal som denna... såld på 50-60 tals musik...



http://www.youtube.com/watch?v=wU4uJUZHVJM


Lena

Av Lena - 6 februari 2010 17:27


Alltid skönt med en Promenad.... -3,5 ungefär och mulet väder.... är ljust mycket längre om eftermiddagarna nu....var ljust när jag kom hem halv 5....


  

Det var någon som hade varit här före mig....   ;)


  

"Våren" på väg eller.... ??  Dom ser så kalla o "goda" ut, kommer ihåg när man var liten så slickade man på dom.....blääää....  


Skön Lördagskväll på er alla....


Lena

Av Lena - 6 februari 2010 13:10


Hittade en tävling igen, snabb nu, drar vinnaren i morgon.... 7 feb


Jätte fint hjärta, älskar hjärtan.....Man kan vinna det på...

Hemlycktan...Klicka på bilden så kommer ni dit...


Utlottning.



Lena


Av Lena - 6 februari 2010 09:40


Har väldigt ont i ryggen, stel, hård.... Sambon får massera flera gånger under dan, fick ingen tid hos Bästa massören i veckan...då blir det så här....   :(

Hoppas bara jag inte får ryggskott, blir det inte bättre får jag leta upp en massör i Sälen.....


Idag så blir det till att packa, har ingen riktig koll än vad jag ska ha med, men allt är tvättat iaf.... mycket som ska med på en skidsemester....inte bara kläder...


Hinner nog en liten promenad med.....   

-2.6 och mulet här idag...



Det är min dag idag.....Hur ser Eran dag ut?


Kramizar Lena

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards